Friday, September 28, 2007

自己紹介させていただきます。コロラド大学のティム*ガオです。苏州の出身です。専攻は生物學です。二年生で、二十一歳です。私の趣味は卓球です。私は新しいコンピューターがほしいです。たくさんおお金があったら日本に行きます。私は四人家族です。父と母と弟が二人います。父の趣味はバドミントンで、母の趣味は料理です。弟の趣味はテレビゲームです。家族は上手に中国語を話します。苏州は大きいですが、たくさん留学生がいます。

4 comments:

J.D. said...

你好吗?怎码洋?

Arima said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ayumi said...

コメントありがとう!
わたしもコーヒー大好きです。
コーヒーなしにはもう生きていけないくらい。。だけどお茶のほうが、体には絶対いいですよね、わかってはいるけれど。。
アメリカのスターバックスにもすごく行ってみたい!!メニューとかも違うのかなあ??

Thank you for your comments!
I love coffee too!!
I can't live without coffee...though I know tea is better for our health.
I really wanna go to starbucks in America! I wonder if Japanese menu is different from American menu..

takuma396 said...

您好!はじめまして、僕は早稲田大学一年生の鳥谷拓真です。コーヒーは・・・嫌いですww
今、大学で中国語を勉強していますが、発音がとても難しいです。ぜひ、中国語おしえてください!よろしく

Hi!My name is Takuma Toriya.I am a freshman of waseda university. I don't like coffee very much.
Now, I am taking the Chinese class at Waseda.Chinese pronounciations are very difficult!!So, plese teach me Chinese.

It's nice to know you.